Akcje niestandardowe

Projekty specjalne

Są odpowiedzią na aktualne potrzeby wymagających Reklamodawców, celem realizacji pożądanych celów komunikacyjnych, często jako uzupełnienie standardowej kampanii spotowej. Projekty te powstają przy udziale zespołu strategii i precyzyjnie odpowiadają na brief Marketera.

Lokowanie produktu

Forma promocji, która polega na przedstawieniu towaru, usługi lub znaku towarowego Marketera w taki sposób, że stanowią one integralną część produkcji telewizyjnej. Siłą takiego przekazu jest oryginalność, wiarygodność oraz pokazanie produktu w akcji. Lokowanie produktu można realizować w filmach lub serialach, w audycjach rozrywkowych oraz talk show. Emisja poza blokami reklamowymi. 

Partnerstwo Kanału

Spot reklamowy zawierający elementy programowe stacji i/lub jej logotyp z przekazem reklamowym Marketera. Jest on emitowany w ramach ekskluzywnego bloku reklamowego, z użyciem tytułu „Partner programu” / „Partner kanału”.  Ta forma reklamy niestandardowej gwarantuje Reklamodawcy wyłączność na realizację kampanii, co znacznie wzmacnia komunikat i czyni go jeszcze bardziej jakościowym.

Skrzydełko

Emisja kreatywnej i krótkiej reklamy otwierającej, bądź zamykającej break w połączeniu z planszą „Reklama”. Spotem reklamowy Klienta wraz ze skrzydełkiem tworzy jednocześnie wizerunkową i zwracającą uwagę widzów komunikację.

Belka sponsorska

Forma graficzna promocji polegającą na 10” obecności na zwiastunach programów. Umożliwia stworzenie kreatywnego i wyróżniającego się spośród clutteru reklamowego komunikatu.

Winieta

Specjalny materiał reklamowy w nieco dłuższej formie, pokazujący markę/produkty Reklamodawcy w naturalnym dla stacji środowisku. Winieta emitowana jest w ekskluzywnym break’u reklamowym, możliwy jest pełen branding i komunikat „call to action”.